fredag den 20. september 2013

Hej bloggen ♥

Mit navn er Julie og jeg er ny her på bloggen (billede længere nede). Jeg har en kæmpe familie og 4 søskende, mine forældre er skilt. Jeg bor alene hos min mor sammen med min mor og mine to katte. Jeg ELSKER at rejse til Italien, da noget af min familie bor i Garda og derfor tænker jeg også at der kommer nogle tips til hvad man skal huske når man skal på efterårsferie de forskellige steder i verden. Jeg drømmer om at blive advokat, men dog gider jeg altså ikke lige følge de regler min mor laver. Jeg vil for det meste komme til at blogge om min hverdag, skole, træning, familie og hygge med venner mm. For tiden bruger jeg rigtig meget tid sammen med min bedste ven og så min storebror som betyder rigtig meget for mig og min hverdag.
Her idag har jeg desværre ligget syg, så har se halvdelen af sæson 1 i PLL (Pretty little lairs) og ellers bare haft besøg af min bror og siddet og hjemme arbejdet lidt. Og så lavet lektier *gaaab*. Det er også bare blevet rigtig dårligt vejr, øv bøv, vil have sommeren igen. :(
I weekenden har jeg planer om bare a træne med min bedsteven og så se videre på PLL. Men nu må vi jo se. Hvad skal i lave i weekenden?

2 kommentarer:

  1. Super fin blog i har her piger!
    - Glæder mig til at følge jer hen af vejen!

    Tak for jeres søde kommentar på min blog!
    (Den er lige nu , på pause, men der kommer snart en bomber af nye indlæg, jeg har lavet under min lille pause, fra bloggen) Glæd jer!

    xx Janni xx

    I er også super flotte! :b

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Janni, vi kan desværre ikke se at du følger os :(
      Og det lyder spændende med nye indlæg. God weekend :)

      - Seline ♥

      Slet

Tusind tak for jeres søde ord, de betyder rigtig meget for os ♥